ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

جزوه کارتوگرافی رقومی(اتوماتیک)

سلام

چندی است جزوه ای با عنوان جزوه کارتوگرافی رقومی(اتوماتیک)  فاطمی که فایلهای pdf درسهای من در دانشگاه ازاد تفت می باشد در وب قرار گرفته است. البته من نمیدانم چه کسی این کار را کرده است و چگونه. چون این فایلها را شخصا ایجاد کرده ام و البته دوست داشتم با بررسی بیشتر روی وب قرار دهم. ولی کاری است که شده است. محتوی این فایلها تقریبا آن چیزی است که من تدریس می کردم ولی برخی از موارد باید حک و اصلاح شود و البته برخی باید توسعه داده شوند. بنابراین دوستان با توجه به این هشدار آنها را استفاده کنند و البته امیدوارم که برایشان مفید باشد. در حال آماده کردن نسخه ای کاملتر هستم که ان شائ الله در اختیار دوستان قرار خواهم داد.

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
رئیسی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.rezaraiesi.blogfa.com/

با سلام و احترام
آقای دکتر خوشحال میشوم با شما تبادل لینک داشته باشم.
با احترام مجدد
رضا رئیسی

سلام
وبلاگ شما لینک شد
موفق باشید
فاطمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد