ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

عذر خواهی

با سلام

به این وسیله از همه دوستانی که درس پردازش تصویربا اینجانب در دانشگاه غیر انتفاعی دانش پژوهان داشته اند به علت عدم امکان ادامه همکاری عذر خواهی می کنم.

متاسفانه همانطور که برخی در جریان هستید شرایط ادامه کار میسر نبود و صلاح را بر آنم دیدم که کس دیگری این مسئولیت را پذیرا باشد.

موفق باشید

فاطمی

تصویر مربوط به پروژه اول پردازش تصاویر

سلام

دانشجویان محترم دانشگاه دانش پژوهان

می توانند تصویر مربوط به پروژه اول برنامه نویسی درس پردازش تصاویر را از آدرس زیر دانلود کنند.

این فایل زیپ است و باید از حالت فشرده خارج شود.

دانلود

موفق باشید.

هدف چیست؟

بعضی وقتها توی زندگی اینجوری هستیم!




حداقل به فکر ما مدرسان دانشگاهها باشید

پذیرش بدون کنکور در رشته های کارشناسی فنی و مهندسی


این تیتری بود که در وبلاگ مشترکی که با مهندس رستمی داریم (ژئو اینفو) دیدم.

راستش اول شوکه شدم بعد خندیدم و در نهایت به فکر فرو رفتم. عمیق!

چه خبر است.

فکری به حال مهندسی این مملکت نمیکنید، صرف وقت مردم برایتان مهم نیست، صرف هزینه ها برایتان مهم نیست، چیزی به نام تعهد علمی نمی شناسید، اخلاق حرفه ای برایتان معنی ندارد حداقل به فکر ما مدرسان دانشگاهها باشید.

باور کنید که فشار اصلی این قضیه مستقیما بر ما مدرسان و بعد خانواده ها خواهد بود. یعنی جمع اوری پول اینقدر برای شما اهمیت دارد؟ آیا واقعا در دانشگاه آزاد این عطش جمع آوری پول فرو ننشسته است.

به عنوان کسی که سالها در امر تدریس مشغولم و سالها در دانشگاههای دولتی و آزاد حضور داشته ام می دانم که هرچه آسان ساختن ورود به دانشگاه بدون این که ضوابط و امکانات توسعه ای یابند کیفیت مهندسی و اعتبار علمی تحصیل و تدریس را در این دانشگاه عظیم که با سرمایه مردم ساخته شده است را به شدت پایین می آورد. و بر ما مدرسان در کلاسهای درس فشار مضاعف می آورد که نتیجه آن کاهش کیفیت تدریس خواهد بود. بارها و بارها به افراد بی انگیزه ای که استعداد تحصیل در رشته نقشه برداری نداشته اند برخورده ام. افرادی که مخل اعصاب خود، همکلاسیها و مدرسان می باشند. بی حاصل.

نمیدانم آیا کسی مسئول است؟ آیا کسی نظارتی دارد؟ نمی دانم

ولی از همه دوستانی که به خیال اخذ مدرک بدون داشتن پشتوانه علمی به سمت دانشگاه میروند تقاضا دارم کمی بیشتر بیندیشند.

شاید ساعتی تفکر درست در انگیزه ها، بتواند شما را از سالها سرگردانی و زجر کشیدن در کلاسهای درسی که بی حاصل در آنها شرکت خواهید کرد نجات دهد. و اگر قصد جدی برای ورود به دانشگاه دارید حتما این قضیه را جدی بگیرید و از تجربه دیگر دوستان که با شرایط و انگیزه های مشابه وارد دانشگاه شده اند استفاده کنید.

برای همه دوستان در دانشگاه آرزوی موفقیت دارم.