ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

ارتباط آموزشی و دانشگاهی

وبلاگی برای ارتباط با دانشجویان و امور آموزشی اینجانب فاطمی

عذر خواهی

با سلام

به این وسیله از همه دوستانی که درس پردازش تصویربا اینجانب در دانشگاه غیر انتفاعی دانش پژوهان داشته اند به علت عدم امکان ادامه همکاری عذر خواهی می کنم.

متاسفانه همانطور که برخی در جریان هستید شرایط ادامه کار میسر نبود و صلاح را بر آنم دیدم که کس دیگری این مسئولیت را پذیرا باشد.

موفق باشید

فاطمی

نظرات 4 + ارسال نظر
vahid دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
باتشکرازمحبتتان
البته بیشتر ازسنجنده TMوASTERدرنرم افزار استفاده می شود
در قسمت یاد شده توضیح خواستند .که از راهنمایی تون استفاده کردم
بنده هم کتاب مبانی سنجش تون رو وهم آموزش نرم افزار ENVI رو تهیه کردم .
بازهم تشکر می کنم وپیشاپیش روز معلم رو تبریک میگم
وامیدوارم که دانشگاه های ما پراز همچین اندیشمندانی باشد.
پیروز باشید

سلام
متشکرم
و موفق باشید

Vahid یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ

باعرض سلام
وقت بخیر استاد
ازدانشجویان دانش پژوهان هستم
ببخشید1سوال داشتم!چرادرنرم افزارENVIدرقسمت NDVIجلوی
ماهوارهAVIRISدرقسمت باند بازتاب هردو رو عدد6 گذاشته؟البته بنده مبانی سنجش پاس نکردم!سیستم اجازه نمیداد درس دیگری و بردارم پردازش تصاویررو برداشتم!استاد چند بار گفته حذف کن.بامدیر گروه صحبت کردم میگه کاریش نمیشه کرددرس روبرداشتی باید بخونی پاسش کنی !میگم باید چیزی بفهمم یا نه میگه خودت بخون ...!خوب دیگه از قوانین دانشگاه هاییه که دولت عدالت محور تاسیس کرده!که ای کاش هیچ موقع تاسیس نمیشدن!

سلام
برای این کار بهتر است در اینترنت باندهای این سنجنده را جستجو کنید و در هر قسمت شماره باند مناسب را بنویسید
البته پرسش اینجاست که چرا از چنین سنجنده ای برای آموزش استفاده شده است که نکات بیاری در مورد آن وجود دارد
برای مبانی سنجش از دور هم می توانید به کتاب مبانی سنجش از دور اینجانب یا کتابهای موج.ود دیگر در بازار رجوع کنید.

موفق باشید

حسین دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://hamiaremoalem.blogsky.com

سلام استاد
وبلاگتون قشنگه تبریک میگم
منم معلمم و با هم همکاریم یه داستان نوشتم از خودم اگه وقت کردین انشالله بخونین و راهنماییم کنین و نظر بدین
من شما را لینک کردم اگه قابل دونستین شما هم مرا لینک کنید
مرسی خسته نباشید

علیرضا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام استاد عزیزم خیلی بد شد. این عدم همکاری با استاد بزرگی مثل شما باعث تاسفه انشالله افتخار شاگردی شما بعد ازدرس rs راهم داشته باشم.
خداحافظ

سلام
از لطف شما ممنونم
امیدوارم همچنان بتوانم منشاء خدمات آموزشی در کشورم باشم و ادای دین نمایم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد